O regálových systémoch pre malé sklady aj veľké obchodné jednotky som tu už písal. Aj o možnosti pomocou návrhára nechať si čo najoptimálnejšie navrhnúť systém skladovania a manipuláciu s tovarom či v obchode či materiálom vo výrobe. Dnes sa bližšie pozrieme na nový web tejto spoločnosti.
Stará pravda hovorí, že dokonalosť nie je maličkosť, ale dokonalosť sa skladá z maličkostí. Aj preto sa úspešné firmy snažia aj svoje doteraz najdokonalejšie systémy neustále vylepšovať, aj keď často ide o maličkosti. Pretože tie neraz rozhodujú o tom, či je firma úspešná alebo veľmi úspešná. A verte mi, že rozdiel to je.
Preto sa aj vám môže stať, že keď navštívite vynovený web http://regalsistem.sk/ a porovnáte so „starou“ webovou stránkou http://www.regalsistem.sk/, tak získate dojem, že sa takmer v ničom nelíšia. A to tajomstvo dokonalosti v maličkosti je práve v slovíčku „takmer“.
Hneď v hlavičke stránky vypadlo zbytočné slovo „jazyk“ a výber komunikačnej reči vyberáte priamo kliknutím na slovné označenie jazyka vedľa vlajočky štátu. Rovnako pribudla intuitívna ikona nákupného košíka namiesto viacslovného textu o tom, že ste ešte nič nenakúpili. A celá hlavička tým získala na prehľadnosti. Presne v duchu sloganu, že menej je niekedy viac.
Menšia plocha sa ušla aj, nepochybne esteticky vyvedenému, slideru v úvode stránky, bez straty vypovedacej hodnoty. Vedľa neho našla miesto top ponuka firma, čo podľa mňa zvyšuje predajnosť týchto troch položiek.
A pretože kvalitné texty predávajú, tak v novej verzii stránky dostali prednosť a hneď pod sliderom sa dozviete, prečo ste tu správne a čo môžete kúpiť. Aktuality, ktoré padli za obeť na oltár vylepšovania webu, sa skôr hodia na blog alebo kultúrny magazín, ako na firemný web.
To, že ste na predajnom webe regálov a skladovacích systémom, vám pripomenie aj ikona nákupného košíka a výrazné slovo „ESHOP“ v hornej časti ľavého menu, ktoré je teraz celkove výraznejšie a pripomína, že ste si sem neprišli len prečítať o policiach, ale ich aj kúpiť. A to myslím, firme ide v prvom rade.
Celé menu mi pripadá také konzistentnejšie, na druhej strane ostalo trochu bieleho miesta v hlavom priestore stránky nad jej pätičkou. Predpokladám, že sa sem zmestí tretí rad z obrázkovej ponuky firmy.
Zmenám neušla ani pätička webu a redesign jej prospel. Doplnenie o najhlavnejšie sociálne siete odstránilo napätie spôsobené prázdnym miestom na starom webe a iste získa nových lojálnych fanúšikov firmy. Lebo udržanie súčasného zákazníka je lacnejšie, ako získavanie nového.
Na pohľad sú oba weby podobné. Ale len na pohľad. Čo vy na to?