web analytics

Osobný blog

Každý chce vaše dobro. Nedajte si ho vziať!

Nový regalsistem.sk

Autor: admin - aug• 13•2013

Nový regalsistem.sk O regálových systémoch pre malé sklady aj veľké obchodné jednotky som tu už písal. Aj o možnosti pomocou návrhára nechať si čo najoptimálnejšie navrhnúť systém skladovania a manipuláciu s tovarom či v obchode či materiálom vo výrobe. Dnes sa bližšie pozrieme na nový web tejto spoločnosti.

Stará pravda hovorí, že dokonalosť nie je maličkosť, ale dokonalosť sa skladá z maličkostí. Aj preto sa úspešné firmy snažia aj svoje doteraz najdokonalejšie systémy neustále vylepšovať, aj keď často ide o maličkosti. Pretože tie neraz rozhodujú o tom, či je firma úspešná alebo veľmi úspešná. A verte mi, že rozdiel to je.

Preto sa aj vám môže stať, že keď navštívite vynovený web http://regalsistem.sk/ a porovnáte so „starou“ webovou stránkou http://www.regalsistem.sk/, tak získate dojem, že sa takmer v ničom nelíšia. A to tajomstvo dokonalosti v maličkosti je práve v slovíčku „takmer“.

Hneď v hlavičke stránky vypadlo zbytočné slovo „jazyk“ a výber komunikačnej reči vyberáte priamo kliknutím na slovné označenie jazyka vedľa vlajočky štátu. Rovnako pribudla intuitívna ikona nákupného košíka namiesto viacslovného textu o tom, že ste ešte nič nenakúpili. A celá hlavička tým získala na prehľadnosti. Presne v duchu sloganu, že menej je niekedy viac.

Menšia plocha sa ušla aj, nepochybne esteticky vyvedenému, slideru v úvode stránky, bez straty vypovedacej hodnoty. Vedľa neho našla miesto top ponuka firma, čo podľa mňa zvyšuje predajnosť týchto troch položiek.

A pretože kvalitné texty predávajú, tak v novej verzii stránky dostali prednosť a hneď pod sliderom sa dozviete, prečo ste tu správne a čo môžete kúpiť. Aktuality, ktoré padli za obeť na oltár vylepšovania webu, sa skôr hodia na blog alebo kultúrny magazín, ako na firemný web.

To, že ste na predajnom webe regálov a skladovacích systémom, vám pripomenie aj ikona nákupného košíka a výrazné slovo „ESHOP“ v hornej časti ľavého menu, ktoré je teraz celkove výraznejšie a pripomína, že ste si sem neprišli len prečítať o policiach, ale ich aj kúpiť. A to myslím, firme ide v prvom rade.

Celé menu mi pripadá také konzistentnejšie, na druhej strane ostalo trochu bieleho miesta v hlavom priestore stránky nad jej pätičkou. Predpokladám, že sa sem zmestí tretí rad z obrázkovej ponuky firmy.

Zmenám neušla ani pätička webu a redesign jej prospel. Doplnenie o najhlavnejšie sociálne siete odstránilo napätie spôsobené prázdnym miestom na starom webe a iste získa nových lojálnych fanúšikov firmy. Lebo udržanie súčasného zákazníka je lacnejšie, ako získavanie nového.

Na pohľad sú oba weby podobné. Ale len na pohľad. Čo vy na to?

Môžete sledovať príspevky pomocou RSS 2.0. Kommntáre a pingy sú aktuálne uzamknuté.