Vyzerá to tak, že slovenské už nebudú len Tatry, tie Vysoké aj Nízke, ale aj tatry, tie nákladné. V exekúcii totiž kopřivnickú fabriku na výrobu nákladniakov kúpila firma z Ostravy, za ktorou údajne stojí slovenská finančná skupina.
Ako to už býva v takýchto prípadoch, špekuluje sa na internete ohľadne okolností predaja aj kúpnej ceny a hlavne o osude fabriky. O tom, že nákladné tatrovky sú po konštrukčnej stránke skvelé autá, niet pochýb.
A tak sa vraj v krátkej dobe dočkáme „náhleho“ obnovovania vozového parku armády nie len slovenskej, ale aj českej, ktoré vraj nutne budú potrebovať modernizovať. Celkom iste bez akéhokoľvek výberového konania. Ak za to nepovažujeme, že dodávateľ bol dopredu vybraný 😉
Patrí k dobrým mravom kritizovať džejentý a všetko, čo robia. Mnoho ľudí, skrytých z anonymitu internetu, nadáva na ich prvé prachy, spojené údajne s istou investičnou a rozvojovou bankou, ktorá, ako mnohé iné, skrachovala. Mňa by skôr naštvalo, ak u nich skončia moje ďalšie dane za nákladné autá, ktoré armáda možno ani nepotrebuje, namiesto toho, aby skončili v asfalte pod mojím autom.