web analytics

Osobný blog

Každý chce vaše dobro. Nedajte si ho vziať!

PR články ako múdra prezentácie rôznych produktov alebo služieb

Autor: admin - sep• 04•2013

Internet je nevyčerpateľná studnica informácií. Ale je ich tam toľko, že sa ľahko môže stať, že pri vyhľadávaní nejakej konkrétnej informácie strávime pri počítači pokojne aj hodiny. Oproti tomu PR články slúžia ako reklama na určitý druh tovaru alebo služby. Ale nie je to len strohá reklama, o konkrétnom produkte alebo službe sa dozvieme veľa informácií navyše a môžeme sa tak lepšie rozhodnúť pri výbere z niekoľkých možností.

PR články sú vydávané na špeciálnych weboch, ktorým sa hovorí PR článkové weby. Môžu byť napísané skutočne o čomkoľvek a pre lepšiu prehľadnosť sú články radené do rubrík. PR články poskytujú informácie o nejakom produkte alebo službe, ale musíme brať do úvahy, že ide stále len o reklamu, aj keď v inej forme. Jedným z takých webov je napríklad www.inzerujzdarma.cz

Chcem zverejniť PR článok, ako to mám urobiť?

Najprv sa musíte zaregistrovať a potom už môžete zadarmo pridávať ľubovoľný počet PR článkov. Je však potrebné dodržiavať pár pravidiel, inak si prevádzkovateľ webu vyhradzuje právo na zmazanie článku. A aké to sú pravidlá? Predovšetkým musí byť článok originálny, to znamená, že nesmie byť akákoľvek časť alebo dokonca celý článok okopírovaný. Ako propagácia konkrétneho tovaru alebo služby môže byť do článku vložený externý odkaz. Týchto odkazov ale nesmie byť viac ako tri. A posledné jednoduché pravidlo znie: PR článkový web nezverejní články, ktoré propagujú zbrane, alkohol, hazard, sex, apod

Ako vidíte, nie je napísanie PR článku nič zložitého a môže si to vyskúšať naozaj každý. Tak s chuťou do toho, nech aj ostatní vedia o vašom jedinečnom produkte alebo službe!

Môžete sledovať príspevky pomocou RSS 2.0. Kommntáre a pingy sú aktuálne uzamknuté.