V podnikaní je úplne bežné, že sa pracovníci a manažéri prezentujú vizitkami. Stručne a jasne dávajú vedieť o sebe, svojej pozícii a kontaktné informácie, kde sú zastihnuteľní. Oplatí sa pri návrhu vizitky obrátiť sa na odborníka, ale dajte si pozor na akého. Aby to s vašimi vizitkami nedopadlo ako podľa návodu českého portálu.
Citujem: Výběr typu písma může o vašem podniku říct víc než sebelepší brožurka. Ve světě fontů existuje několik pravidel: zatímco pro soukromou školku je vhodný hravý font Comic Sans, programátorská firma upřednostní Courier (font HTML kódu). Zákazníkovi je tedy hned jasné už podle typu písma, co firma dělá.
Zdroj: http://finance.idnes.cz/jak-ma-vypadat-profesionalni-vizitka-dw0-/podnikani.aspx?c=A130802_123953_podnikani_sov
Po takomto vyhlásení ma zaujímalo, kto že to takto radí podnikateľom a čo sám robí. Tu je výsledok. https://www.linkedin.com/pub/dori-rakowska/2b/3aa/43. Ak by vás zaujímalo, aké ďalšie perly ducha má na svedomí, tak len na vaše riziko si pozrite tento blog.
A možno mala pani Dori na mysli len vizitky ľudí, ktorí „pracujú doma“ a berú to ako zábavu pri braní podpory v nezamestnanosti. Aspoň takú skúsenosť mi jej rady pripomínajú.