Že cena výrobku alebo služby sa stáva jedným z hlavných kritérií sme si už zvykli. Už dávno neplatí jednotná cenová úroveň pre celé Slovensko. Jednak má každý predajca inú cenovú a obchodnú politiku, jednak tiež každý predáva iné počty a s tým súvisia aj jeho náklady na logistiku a samotný predaj. A zľava na produkt je nástrojom obchodníka, ako prilákať nových zákazníkov alebo zvýšiť obrat konkrétneho produktu. Tak to využime pre seba!
V podstate nás nemusí zaujímať, z akého dôvodu ten-ktorý obchodník poskytuje zľavu na tovar, čo má v ponuke. Možno v očakávaní veľkého záujmu objednal väčšie zásoby, než je schopný predať. A možno už len dopredáva posledné kusy a nechce, aby mu zavadzali na sklade. Alebo sa blíži koniec sezóny a treba uvoľniť miesto aj peniaze pre nové zásoby iného druhu tovaru.
Pokiaľ vidím v ponuke vec, o ktorej si už dlhšie myslím, že by sa mi hodila, len čakám na výhodnú cenu, tak potom sú lacné nákupy na internete tým správnym spôsobom, ako nakúpiť a ušetriť. Zákazníci vedia, že v zľave sú prvotriedne tovary v originálnom balení a predajcovia vedia, že zľavové kupóny sú pre sporovlivých nakupujúcich tým správnym spúšťacím signálom.
Na rozdiel od papierových letákov v schránke nemusím študovať množstvo ponúk a potom obiehať viacero obchodov v meste. Nazriem na stránku, ktorá zhromažďuje zľavové kódy od rôznych internetových predajcov a hneď vidím dve veci. Či je zľavový kupón na sumu alebo na percento z predaja a súčasne dokedy je kupón platný. Nemusím ho zháňať na poslednú chvíľu, keď dorazí výplata na účet. Kupón si v pohode zaregistrujem pre seba vtedy, keď mám čas a keď sú prachy na mojom účte cez počítač objednám u vybraného predajcu, pri nákupnom procese vložím kód zľavového kupónu a hotovo. Stačí dočkať kuriéra, ktorý mi na druhý alebo tretí deň zazvoní na mobil, že má pre mňa zásielku.
Keď dávajú zľavu, tak ber, využito to pre seba.