Ak sa pohybujete v prostredí malého a stredného podnikania, ako sa u nás v médiách a politike honosne označuje najviac zdieraná vrstva živnostníkov a podnikateľov bez alebo s minimálnym počtom zamestnancov, tak určite prichádzate aj vy do styku s vizitkami či letákovými ponukami, o ktorých kvalite občas máte skromnú mienku. Najčastejšie je to výsledok „samo-domo“ produkcie ľudí, ktorí si na vizitky pod meno najčastejšie píšu „majiteľ“, „manager“, „riaditeľ“.
Aj v malom by sa mal podnikateľ sústreďovať na to, čo sa vo veľkom volá „core business“. Byť živnostníkom neznamená, že si musím vo firme všetko robiť sám. Riaditeľa aj upratovačku, sekretárku aj tajomníka. Hlavičkové papiere aj vizitky na atramentovej tlačiarni, ponukové letáky na starej kopírke, šoféra na rozvoz tovaru aj automechanika pri oprave dodávky. Iste, ak si to všetko urobím sám, ušetrím. Ale to, čo stratím tým, že nerobím svoju prácu, v ktorej som dobrý, sú stratené príležitosti. Peniaze, ktoré nikdy nezarobím, a ktoré by som možno zarobil oveľa ľahšie, než som ušetril nejaké tým, že robím to, v čom sa nevyznám a ani nemám na to vhodné nástroje.
Ja mám skúsenosť takú, že je výhodnejšie podľa mojich želaní nechať leták spracovať a vyrobiť grafické studio, ktoré disponuje skúseným personálom a kvalitnou technikou a v „ušetrenom“ čase zarobiť tým, v čom som dobrý, na celú zákazku a nezriedka aj viac 😉
Rovnako je to aj s vizitkami. Nestojí to veľa, a pritom vizitky z grafického štúdia majú vďaka použitej technológii niekoľkonásobne vyššiu úroveň a nemusím sa ich báť dať do vizitkára, ako tie lacné z laserovej tlačiarne, ktoré občas od partnerov na stretnutiach dostávam a ktoré sa mi lepia do vizitkára, čím sa znehodnocuje nie len vizitka samotná aj s informáciou, ale aj vizitkár.
A ak uvažujete o výrobe obalov na svoj tovar, špecializovanom kalendári ako darčeku pre zamestnancov aj obchodných partnerov či návrhu loga svoje firmy, tak neexistuje rozumnejšia cesta, ako využiť služby špecialistov, teda grafické štúdio. Ak teda beriete svoju firmu vážne a chcete aby ju vážne brali aj vaši zákazníci.
podľa mojich želaní nechať leták spracovať a vyrobiť grafické studio, ktoré disponuje skúseným personálom.
?Promiňte pane admine, vám tahle vaše věta dává smysl? Slovenština není moje silná stránka, ale nezdá se vám že poněkud zapomínáte skloňovat? Nebo jste jenom nepochopil, že i pro seo je dobrý, když se klíčová slova nepoužívají jenom v základním tvaru?
Ako píšete, slovenčina nie je asi vaša silná stránka, pretože tá veta je možno trochu kostrbatá, ale zmysel dáva. A skloňovanie tam nie je zabudnuté. A keď už spomínate seo, nezabúdajte na zákazníka a jeho želanie. Či? A možno len máte hokej medzi podmetom a predmetom.
Želám pekný deň.