Podľa štatistík je na Slovensku viac mobilov, ako ľudí. Aspoň mobilní operátori sa nám to snažia nahovoriť. Človek by si povedal, že trh je rozdelený a každý má svoj kus koláča. No reklamy v médiách, vrátane elektronických, sú preplnené reklamou a reklamy na služby mobilných operátorov vedú.
Operátori taktne zamlčujú, že v štatistikách je obrovské množstvo SIM kariet, používaných na „nehumánne účely“. Aby ste ma zle nechápali, nie že by ľuďom ubližovali alebo ich nosili na obojku kravy. Sú v technických zariadeniach, ako napríklad GSM alarmy alebo mýtne jednotky. A že ich je!
Takže súboj o ďalšie ovečky, ehm, platiacich zákazníkov, stále pokračuje. Každý nový klient, každé nové euro dobré. Niektoré firmy investujú do kvalitnejších služieb, iné sa snažia ušetriť a znižovať ceny a niektoré firmy sa snažia udržať nezmyselne vysoké ceny za každú cenu. A na ospravedlnenie všetkého používajú marketing. Teda aby som neurazil marketing, používajú to, čomu hovoria marketing a sami ho znásilnili do podoby manipulácie a klamania zákazníkov.
Orange tak veľmi túži zhabať peniaze ďalších zákazníkov, že otravuje každého zákazníka konkurencie volaním na jeho mobilný telefón. Pritom klesol až tak hlboko, že otravuje automatom. Nemá v sebe ani trochu cti, ani kúsok úcty k svojím potenciálnym zákazníkom, že by im zavolal človek, živý človek. Pošle na nich robota. A to všetko bez predchádzajúceho súhlasu. Keby som ja teraz vám všetkým, čo čítate tento článok, poslal mail a v ňom vám ponúkol akúkoľvek službu alebo tovar, mali by ste zákonnú možnosť žalovať ma a dosť možná aj vysúdili odškodné. No Orange si môže dovoliť otravovať svojím automatom každého a beztrestne, len zato, že hostí papalášov na opičom bále.
To čo robí Orange je chrapúnstvo a nezaslúži si nič iné, len ignorovanie a využívanie služieb u operátora, ktorý si svojich zákazníkov váži a neobťažuje ich. Keď bude mať tento tupý operátor menej zákazníkov a tým aj menej prachov, tak prestane mať prachy na takého sprostosti.
To bude skor zamestnanec nejakej firmy, ktora je obchodnym partnerom pre predaj sluzieb Orange (to je v podstate velka cast kamennych „predajni“ po vselijakych obchodnych centrach).
Minulú sobotu mi volal tento automat 4 krát. Začalo to krátko po ôsmej ráno, keď som ešte spal. Potom behom dvoch hodín ešte 3 krát. Nakoniec som vypol mobil za zapol ho až v nedeľu večer.
rony: sukromna akcia zamestnanca to nebude urcite a prilis neverim ani ze by to bola kampan niektoreho partnera – zvlast „kamenny“ partner bude mat volanim na nahodne cisla zasah prachmizerny. A toto je skutocne masovka – volali mne aj spuste mojich znamych. Ja som im to zlozil okamzite co ako som zistil ze je to automat („Orange“ som este pocul).
Autor: prosim, prispejte s takymito vecami na http://www.ktomivolal.eu – ludia so zmeskanym hovorom si potom mozu pozriet kto to bol. To moje cislo bolo +421918842090
Dakujem za trefny clanok.
Aj mne volali viac krat, uz nic ine v dnesnej nervnej dobe nechyba ako otravovanie telefonom.
„No Orange si môže dovoliť otravovať svojím automatom každého a beztrestne, len zato, že hostí papalášov na opičom bále.“
Cca pre tie iste dovody si skylink mohol dovolit podviest tisice ludi.
Problem je ze masivnej vacsine nevadi ked im niekto kaka na hlavu a tie sracky sa rozstrekuju vsade naokolo.
Problem je v tom, ze volaju vzdy z ineho cisla a ked si nemozes dovolit nedvihat nezname tak mozes mat hovor aj parkrat za tyzden.
Okrem toho, ze otravuju tak ma samozrejme nasrali natolko, ze o ziadnom produkte Orange nebudem uvazovat ani keby bol zo zlata.
Tfuj. Zijem v krajine, kde je o sest hodin menej, a ti spamujuci magori ma vyrusia o 4 rano. OK, u nich je 10, ale keby magori nepamovali, mam pokoj. Orange? Po takychto akciach NIKDY.
Najprv si urobte prieskum !!! Orange zacal s touto praktikou asi pol roka po tom, ako jeho zakaznikov obvolavali agenti z T-comu a O2 … Co mu asi ostavalo ???
Fakt velmi trefny nazov clanku ….
Prečo by som mal robiť nejaký prieskum? Toto je môj osobný blog. T-com nemám, ale keď mi od nich volali, tak aspoň živý človek. A tomu sa dá povedať, aby neotravovali, lebo udanie. Ale praktiky Orange v poslednej dobre prekračujú aj tie najzaššie hranice slušnosti v podnikaní. Koľko naštvaných zákazníkov potrebujú, aby s tým prestali?
No, velmi ma pobavilo, ako Vas vyrusuje, ze Vam vola robot. Uraza Vas rovnako, ak volate na infolinku akejkolvek firmy a musite automatu stlacanim cisel dat vediet, co chcete? Rovnako, uraza Vas kupovat si listok na MHD v automatoch a nie od cloveka? Co to je za falosnu pozu citit sa urazeny, ze Vas kontaktuje automat. Aky neuprimny snobizmus citit sa urazeny , ze nemam vo vytahu poslicka, ktory stlaci za mna cislo poschodia:)
Inak- otravovanie klientov je hodne kritiky ale ponos na automat povazujem za trapnu pozu. Rovnako vyrusi zvonenie telefonu s nezelanou ponukou bez ohladu na to, ci je to automat alebo zivy clovek. Nebude ma menej vyrusovat ponuka na nejaku prezentaciu super nozov ak mi ju bude otravne nukat clovek alebo robot. Berte to tak ako to je- pre Orange nie ste (nie sme) natolko zaujimavy klient, aby kvoli Vam (nam) platil cloveka, ktory by Vam (nam) volal. Robot je proste lacnejsi, nic viac v tom nie je.
Roman, ak volám na infolinku nejakej firmy, tak volám ja, z moje vôle a so svojím súhlasom, ak to takto chcete počuť, či čítať. Lístky na MHD si našťastie kupovať nemusím a radšej chodím po schodoch, aspoň vidím, ako to vo firme naozaj vyzerá 😉 Ale Orange nedostal môj súhlas na nevyžiadanú reklamu elektronickými prostriedkami. Alebo vy ste mu ho dal?
Ale presne ste to vystihol. My, budúci možní zákazníci, nestojíme Orangu za to. A o tom je tento článok.
Ano, suhlasim, rozdiel je len v tom, ze mna to neuraza, nepotrebujem pocit vlastnej dolezitosti zalozeny na spravani mobilneho operatora:)
…
Ponuku odmietnem alebo prijmem bez ohladu na to, ci mi zavola automat, alebo vyskoleny, t.j. otravny zamestnanec call centra. Pozrite, ak sa niekoho dotkne, ze mu vola automat a nie zivy telefonista, potom to vypoveda nieco nie len o politike uspor danej firmy, ktora kontaktuje spotrebitela, ale aj o spotrebitelovi samotnom a o jeho nazore na sameho seba.
…
V otazke ci sa jedna o neprijemne otravovanie sa samozrejme zhodneme. To ale nie je zaujimave, pretoze na tom sa zhodneme vsetci, mozno aj samotni mobilni operatori:) Zaujimavejsie mi skor pride urazenost, ze MNA kontaktuje automat.
Roman, musíte mať u vás z zamestnaní strašne veľa práce, čítať si blogy a rozoberať urazenosť kohokoľvek na čokoľvek.
Ďakujem za vaše komentáre a musím na ne reagovať jediným: Obdivujem vaše skúsenosti.
Warning: Undefined array key 1 in /data/e/3/e322474f-a58f-4382-8ca8-2b50862baf07/osobnyblog.sk/web/wp-content/plugins/wp-useragent/wp-useragent-detect-os.php on line 668
mam 1 tmobile cislo a 1 o2 cislo. na 1 o2 cislo mi volali 2 krat ludia z o2 (v priebehu par rokov) ci si nechcem dat zaviest inkaso + nejaky datovy balik. ziadne ine hovory od tmobile alebo o2 som na konkurencnom telefone nezaznamenal. ale na obe telefonne cisla ma orange obvolaval svojim automatom. co je arogancia najhrubsieho zrna. ked to polozis po par sekundach, tak automat vola o par dni opat. pomohol az blacklist na orange cisla. tato reklamna kampat s automatom im aspon u mna pomohlo znizit pocet zakaznikov o 2 ludi.
Warning: Undefined array key 1 in /data/e/3/e322474f-a58f-4382-8ca8-2b50862baf07/osobnyblog.sk/web/wp-content/plugins/wp-useragent/wp-useragent-detect-os.php on line 668
no mna orange otravoval uz minimalne 10x. firemny telefon, sukromny telefon. uz ma to tak dozralo ze som presvedcil rodicov aby si svoje orange programy zrusili a uz maju o2. dalej som prestal zdvihat orange cisla, ktore nemam v adresari. je to ich problem ked maju takeho chrapunskeho operatora. a uz mam od automatu pokoj. najhorsie je ze orange automat strieda telefonne cisla z ktorych vola, takze sa neda dat do blacklistu. nuz tak skoncili v blackliste vsetky orange cisla.
zelam vela zakaznikov. chrapunsky operator Orange
Ak Vam zavola nabuduce automat, neukoncujte hovor. Staci telefon nechat a pockat kym ho to prestane bavit. Mne uz viac nevolal a za jedno vybitie baterky tato zabavka stoji.
Najzábavnejší komentár. Nie vždy máme čas nechať bežať telefón, ale keď zavolá v noci dalo by sa to zrealizovať. Ešte by som dodal, že pre Orange sme malý, relatívne nezaujímavý trh. Je to, ako ste zborovo skonštatovali chrapúnska firma, preto sme od nej všetci odišli a jej zúfalé aktivity svedčia o správnosti týchto krokov. Pekný deň:)