web analytics

Osobný blog

Každý chce vaše dobro. Nedajte si ho vziať!

Každé čudo trvá len tri dni

Autor: admin - feb• 24•2014

Táto pravdivá veta starých mám platí pre každú „senzáciu“ či iné vzrušujúce udalosti, ktoré sa vymykajú bežným zvyklostiam. Dokonca aj pre tento blog. V poslednom období sa vyskytli dve obdobia, kedy prudko narástla návštevnosť, ale po troch dňoch sa všetko vrátilo do normálu. Som rád, že som sa vám, čitateľom, trafil „do noty“, ako sa hovorí a zverejnil článok na tému, ktorá vás zaujíma a ktorú ste boli ochotní zdieľať so svojimi priateľmi.

Minulý týždeň to bol článok o podnikaní HrKo Holding, tak ako o ňom písal renomovaný časopis o podnikaní a pre podnikateľov Trend. Ten pred dvomi rokmi uverejňoval, tak ako väčšina médií, oslavné články o úspešnom podnikaní v agrosektore. Dnes aj eTrend priznáva, že to bola len chyméra a namiesto vytvárania hmatateľných hodnôt skupina firiem HrKo Holding, Begokon a ostatných len prelievala peniaze z vrecák do vrecák a nakoniec ostal Čierny Peter v rukách súkromných bánk, leasingových spoločností a štátu. Teda nás všetkých, ktorí sme doplatili na „podnikanie“ viac podnikavcov, ako podnikateľov.

Neviem, koľkí z vás čítajú eTrend, ale zjavne informácia o článku na tému „podnikanie s DPH“ vás zaujala tak, že ste článok zdieľali na Facebooku a návštevnosť v prvý deň zverejnenia článku stúpla dvadsaťnásobne! Samozrejme, že druhý deň to nebola ani polovica, tretí deň bola návštevnosť tohto blogu vyššia, ako priemer a štvrtý deň bolo „po čude“ a návštevnosť sa ustálila na svojich priemerných hodnotách.

Podobný priebeh mala aj návštevnosť po zverejnení článku o vyhliadkach Mariana Kotlebu v druhom kole volieb predsedu samosprávneho kraja v Banskej Bystrici. Tu tak isto prudko stúpla návštevnosť hneď prvý deň, článok zaujal na Facebooku a ten priviedol veľa čitateľov.

Žiaľ, zvýšená návštevnosť konkrétnych zdieľaných článkov nepriniesla zvýšené zárobky reklamných systémov na tomto blogu. Aj čítanosť podobných alebo ostatných článkov bola minimálna. Ľudia zo sociálnych sietí si prečítali zdieľaný článok a opustili web. Snáď jediným benefitom bolo zvýšenie fanúšikov blogu na Facebooku.

Podobný priebeh sledujem aj na iných blogoch. Zaujímavá téma je zaujímavá len krátku dobu. Naše staré mamy mali pravdu – každé čudo trvá len tri dni.

Môžete sledovať príspevky pomocou RSS 2.0. Kommntáre a pingy sú aktuálne uzamknuté.